חגיגת בר מצווה מיוחדת במצדה

השנה הוזמנו לבר מצווה של קרוב משפחה מארה”ב שהגיע במיוחד לארץ לחגוג את בר המצווה של בנו, האירוע היה במצדה כולל ארוחת צהריים בכפר הנוקדים, חוויה

כמה חודשים לפני האירוע קבלנו הזמנה מיוחדת לאירוע בר מצווה מיוחד במצדה, נאמר לנו להתכונן לאירוע ולהגיע עם בגדים נוחים.
באותו יום של האירוע הגענו למקום מפגש נקבע מראש כדי לנסוע ביחד באוטובוס משפחתי וחברים קרובים וזאת כי שכולם יהיו ביחד.
באוטובוס המשפחה חילקה שתיה ונשנושים לילדים.
אז מה כלל האירוע…
כמו שציינתי נסיעה ארוכה מהמרכז למצדה לחניון מהצד המזרחי של המקום.
שהגענו למקום קבלה אותה להקה של כלי נגיעה ושירה

לאחר קבלת הפנים המרעננת והמגניבה הלכנו לאכול ארוחת בוקר במזנון המצדה, בתוך המזנון עצמו סגרו לנו חדר פרטי, עם ארוחת בוקר מגוונת וטעימה רק לבאי האירוע.
לאחר ארוחת הבוקר נכנסו לאתר, כמובן שלפני העליה ברכבל נכנסו לסרטון קצת על המקום ( סרטון מעניין האמת זאת הפעם הראשונה שאני עולה למצדה עם רכבל, בפעמים האחרונות שהגעתי למצדה תמיד הגענו מהצד המערבי של מצדה במסגרת קמפינג ועלינו בסוללה).
לאחר הסרטון התחלנו לעלות ברכבל וצפינו בנוף המדהים שיש באזור

יכולנו גם לראות את שביל הנחש שרק אמיצים עלו אותו באותו יום לאור החום שהיה באותו יום

22.6.17 בר מצווה רועי מצדה (19)
לאחר שכל האורחים עלו ברכבל, התחלנו בסיבוב קצת במבנה עצמו וצפינו בנוף המרהיב

ועוד קצת תמונות

עד אשר הגענו למקום העליה לתורה, אשר היה מסודר עם כסאות לאורחים, פינת גברים ונשים וכמובן שולחן לספר הקודש.

האירוע עצמו נוהל ע”י בית חב”ד של מצדה והוא היה מיוחד עם “שחקנים” שהגיעו ועשו מאין הצגה לאורך האירוע עצמו.
סה”כ אירוע מיוחד מאוד גם בגלל אופן שבו הוא התרחש ( לא בצורה סטנדרטית) אלא גם בגלל המיקום והנוף המדהים במקום ( מזל שלא נפלנו על יום  חם מדי)
האירוע הסתיים המשכנו להתסובב באתר עצמו והגענו לחדר של כותב בתורה אשר הסביר לאורחים על הכתיבה בספר התורה ובירך את ילד הבר מצווה.

22.6.17 בר מצווה רועי מצדה (103)
כעת שהגיעה שעת הצהריים התחלנו לרדת מהאתר, המארחים חלקו לכל האורחים קרטיבים מרעננים כדי להקל על האורחים ומשם עלינו על האוטובוס לכיוון כפר נוקדים לטובת ארוחת צהריים באוהל בדוי מיוחד.
שהגענו למקום בעלי המקום קבלו אותנו וספקנו לנו האורחים סוג של נשנושים לפני שארוחת הצהריים תתחיל: פיתה עם לבנה , פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים ועוד …

מיד לאחר ההתרעננות הזמינו אותנו לאוהל עצמו לטובת ארוחת צהריים בשרית טעימה.

22.6.17 בר מצווה רועי מצדה (133)

לאחר ארוחת הצהריים\ערב כולנו חזרנו לאוטובוס והתחלנו נסיעה חזרה למרכז כאשר הגענו חזרה בשעות הערב המאוחרות.

לסיכום
סה”כ אירוע בר מצווה מיוחד מאוד, חוויה להשתתף בכזה אירוע ולחגוג על המשפחה ביחד באירוע שונה משאר אירוע בר המצווה.
(האירוע הופק ונוהל ע”י חברת הפקות שמתעסקת באירועים מסוג זה)

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

(Visited 938 times, 1 visits today)