טיול אופניים בבית הילל בטריפ הצפוני

במסגרת חופשת סופ”ש שעשינו ברמת הגולן החלטנו לעשות טיול אופניים עם גיחות למים לאור החום ששרר באותו סופ”ש, טיול האופניים בטריפ הצפוני היה בדיוק במקום

הפעם חפשנו מקום לרכיבת אופניים לקבוצה לא קטנה של 15 משפחות
מצאתי את חברת מפגש האופניים – הטריפ הצפוני אשר משכירה אופניים לפני שעות לטיולים באזור של בית הילל.

23-24.6.17 סופש קבוצה של עמית (228)

איך מגיעים – בוויז הטריפ הצפוני
אתר אינטרנט – http://www.hatrip.co.il/bicycle-tour-north
אורך המסלול – תלוי בכם, אנחנו השכרנו אותנו לשעתיים

אנחנו החננו את הרכבים בחניה במרכז בית הילל, והלכנו 2 דקות ברגל כדי להגיע למקום עצמו.
לגבי המחיר ניתן לקנות שוברים בהנחה במועדון ב”הצעדה”.
במקום מגוון אופניים לפי גדלים והסוגים.

תיאור המסלול- שיוצאים מבית עסק פונים שמאלה עד אשר מגיעים לשער ירוק מצד ימין (וגם מריחים את הריח של הפרות) פונים ימינה ועוברים את השאר לכיוון מזרח.
לאחר מספר דקות כאשר מגיעים לצומת T פונים שמאלה.
כל הדרך הינה סלולה ומתאימה גם להליכה וכמובן לאופניים. לאורך כל המסלול יש מספר מקומות בהם ניתן לרדת לכיוון הבניאס כדי להשתכשך קצת במים וזה מה שאנחנו עשינו לאורך המסלול .

קצת המסלול הינה בכניסה לישוב בית הילל והוא חסום עם אבנים, במקום זה צריך להסתובב חזרה להמשיך ברכיבה על אופניים את כל הדרך שרכבנו ובצומת T במקום לפנות ימינה בחזרה ממשיכים ישר בשביל בצמוד לבניאס. לאחר מספר ק”מ מגיעים לקצה המסלול וניתן לצאת בשער לכיוון הכביש כדי להמשיך ברכיבה לכיוון אתר הקמפינג של בית הלל ואף להמשיך בטיילת עד לכיוון שדה נחמיה.
שימו לב שיש לכם עוד לחזורה לאחור ולהחזיר את האופניים בזמן.

לסיכום
מדובר על מסלול מקסים ומתאים ליום חם (לא שרב) , המסלול הינו מישורי ברובו וכמעט ללא עליות וירידות ומתאים לכל הגלאים .

ועוד משפט לסיכום, כאחד שמטייל הרבה בטבע, הטבע הוא שלנו. אם אנחנו לא נשמור עליו ועל הניקיון שלו אף אחד אחר לא יעשה זאת וככל שנראה לילדים שלנו כיצד שצריך להתנהג בטבע כך נגדל דור שונה מהדור הנוכחי .ולכן אודה שאתם יוצאים לטבע תצאו עם שקית זבל כדי לאסוף את הזבל שלכם ואם תראו זבל בדרך אל תתביישו להרים גם אותו גם כדי לנקות את הטבע וגם כדי לראות לילדים שלנו כי אפשר אחרת.

אנחנו עשינו את המסלול המסגרת סופ”ש שעשינו במקום עם לינה בבית ספר שדה חרמון.
אתם מוזמנים לראות מה עשינו בסופ”ש-

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

(Visited 1,434 times, 1 visits today)