סופ”ש בנגבוס במדרשת בן גוריון סוכות – 2017

** שימו לב הנגבוס עבר ממדרשת בין גוריון לשאר ישוב בצפון **

השנה ניצלנו את חופשת סוכות הארוכה כדי לנסות משהו חדש, לא קמפינג (למרות שעשינו גם קמפינג בסוכות) ולא צימר
משיטוט באינטרנט לאטרקציות באזור שדה בוקר מצאתי את נגבוס, אשר הינו אוטובוס משופץ שעבר הסבה למגורים ואנחנו התארחנו בו לסופ”ש חוויתי מאוד

במסגרת חיפוש לאחר מה לעשות במהלך סוכות ואיפה לישון, כאשר המטרה היתה למוצא אתר קמפינג נחמד בדרום ולא יקר יותר מדי , נחשפתי לדף פייסבוק יחסית חדש בשם NegevBus , אשר הציע לינה בתוך מאין צימר בתוך אוטובוס משופץ במדרשת בן גוריון , יצרתי קשר עם פרח בעלת האוטובוס, ולאחר שיחה קצרה שוכנעתי עצמי כי אנחנו חייבים ללכת על זה כחוויה נוספת שלא חיווינו אף פעם, במיוחד לאור כך שאנחנו ממעיטים לצאת לחופשה בצימרים לאור העלות הגבוהה והבלתי סבירה של צמרים בארץ.
הסתבר שאנחנו היינו בין הלקוחות הראשונים שלהם והעלות של הלינה עלתה 250 ש”ח ( אני מניח שמאז המחיר עלה כי זה היה ממש בהתחלה של הפעילות באוטובוס ),  אנחנו זכינו לשירות נעים מאוד מצד פרח ואבא שלה שעזר להזיז את האוטובוס שהיינו צריכים

אז אחרי שהסברתי איך הגענו לישון באוטובוס, כעת ניתן לספר קצת על הסופ”ש.
יצאנו בשעות הצהריים מהמרכז לכיוון מדרשת בין גוריון שם האוטובוס שוכן ביום יום, קבענו עם פרח בעלת האוטובוס במקום העצמו נכנסו לאוטובוס וההתלהבות היתה בשיאה.
הילדים היו בעננים מכיוון שהם לא ישנו אף פעם באוטובוס וזאת חוויה מעניינת מאוד ולא שגרתית.
לאחר שקבלנו הסבר על האוטובוס ומה מותר ומה אסור התפננו גם לראות את הנוף המדהים של האזור המשקיף על שמורת עין עובדת ונחל צין

הספקנו להנות גם מהשקיעה המרהיבה

אי אפשר להיות באזור מדרשת בן גוריון ולא להכנס לקבר בן גוריון ולכן לקחנו את הילדים והתחלנו לסייר במתחם הקבר ( זה לא פעם ראשונה שאנחנו שם) והמשכנו גם כאשר השמש שקעה תוך כדי המשך הליכה בטיילת של מדרשת בן גוריון

לאחר מכן המשכנו בערב שלנו, והתחלנו להכין אוכל באוטובוס, האוטובוס היה יחסית מאובזר, עם גז לבישול וכלי אירוח ועוד…

ומייד אחרי התיישבנו כל המשפחה ביחד לערב משפחתי מקסים עם משחקי קופסא

סוף שבוע בנגבוס במדרשת בן גוריון 7-8.10 (262)
לאחר מספר שעות של משחקים התקפלנו והלכו לישון.
בוקר יום למחרת התעוררנו עם השמש בתוך מדרשת בן גוריון (זאת היתה דרישה שלנו בפועל לרוב האוטובוס נמצא מחוץ למדרשה).
החלטנו ללכת להסתובב על בוקר לפני שמתחיל החום במדרשה עצמה, ומהחניון שישנו בו המשכנו ברגל והלכנו בטיילת אשר הינה צמודה למצוק בקטע הדרומי מזרחי של המדרשה.
המראה היה מרהיב, עשרות יעלים ישבו בקבוצות והיחידים

משם המשכנו ללכת ופתאום זיהינו לנדנדה שמוקמה בצמוד למצוק ומספר זוגות מתסודדים שם מכיוון שהנוף והאוירה שם היה מדהים, חיכנו בסבלנות וגם תורנו הגיע הסתבר לנו המקום נקרא מצפור דור, על שמו של  דור כהן, בחור בן 23 שנהרג בטיול בגאורגיה ב2015.

משם חזרנו לאוטובוס להכין ארוחת בוקר ולאחר מכן “הזדכנו” על האוטובוס ויצאנו למסלול קליל מהכניסה למקום מסלול בשם נחל קרקש, מסלול של כ-4 עם נוף מדהים אבל עם ירידה ועליה תלולות תוך כדי קבלת המקומיים (חיות הטבע)

לאחר סיום המסלול התחלנו לקפל את ציוד שלנו והתחלנו בדרך חזרה הביתה.
הגענו הביתה בשעות הצהריים המוקדמות

לסיכום,
אני ממליץ בחום לשריין לילה ו\או יותר במקום ( לאחר שחזרתי וחברים שלי ראו את התמונות, מספר לא קטן של חברים שלי סגרו שם לילה )
כמו שציינתי בהתחלה אני מניח שהמחיר שקבלתי כבר אינו רלוונטי וכרגע אני לא יודע מה העלות.
כאשר בכל מקרה העלות הכוללת של החופשה היתה בעקרון רק הלינה כ- 250 ש”ח
מוזמנים לדבר עם פרח בעלת המקום – 053-7102780

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

(Visited 670 times, 1 visits today)