סיור בספארי לילה

לאחר שנים שלא בקרנו בספארי ולאחר שהיינו גם בסיור בספארי בבוקר וגם בספארי עצמו מספר פעמים ,  קבלנו כרטיסים מוזלים מהחברה לביקור בספארי בלילה, והסיור היה מפתיע ומוצלח במיוחד

הגענו לסיור בשעה 20:45 לאחר שהשמש שקעה הסיור עצמו הינו סיור של כשעתיים ברחבי הספארי וגם החיות עצמו. הוא החל בנסיעה ברכבת\אוטובוס פתוח במרחבי הספארי כאשר לאורך כל הסיור היתה הדרכה צמודה ומשעשעת של עובדת המקום שדאגה להסביר על חיות ואיך הן פועלות בלילה ולמה הן ישנות איך שהם ישנות (מבחינת מיקום) לדוגמא בת היענה למה למה הם ישנות בקבוצה ובצורה הספציפית הזאת
(חשוב להבין שבספארי לא מבטיח למשתתפים כלום כי אי אפשר לדעת מה יהיה בפועל בזמן הסיור מה החיות יעשו אבל יש את הסביב של החיות שכנראה עוברים בכל סיור)
ספארי לילה (12)

ספארי לילה (15)
משם המשכנו לתוך מתחם הגן חיות וירדנו מהרכבת לסיור רגלי לילי בין הג’רפות, פילים

ולסיום הסיור בתוך הגן חיות גם נכנסו להסבר על הפוחלצים

לקראת סיום הסיום עצמו נכנסו לכלוב האריות שאומנם לא היו בשטח עצמו אלא בתוך הכלובים הליליים שלהם אבל היה מרשים לראות את עוצמה בבעלי החיים החזק בטבע, גם שהוא מאחורי סוגרים

לסיכום
סיור לילה בספארי הינו מוצלח ומומלץ מאוד לכל גיל, אני הלכתי עם ילדיי בני 13,10 והם מאוד נהנו וכך גם הילדים היותר קטנים שהיו בקבוצה שלנו.
לדעתי זאת חוויה שונה מאוד מכל סיור אחרי בספארי

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

(Visited 378 times, 1 visits today)