טיול סוכות מיוחד בירושלים – נחלאות ושוק מחנה יהודה

טיול סוכות

בעבר שזה היה אפשרי כל שנה היינו מקימים סוכה בחצר, עכשיו כבר אין לנו חצר אז החלטתי לנסוע לירושלים להראות לילדים את הסוכות של פעם ולאו דווקא הסוכות שמוכנות שאנחנו מכירים

השנה בחופשת סוכות החלטתי לקחת את הילדים ליום כיף לא שגרתי בירושלים, אבל כן לשלב את היום הזה עם קצת מסורת,  אז אחרי שהיינו בסיורים ליליים של סיור סליחות וחנוכיות בשכונת נחלאות ( ישנם פוסטים יעודיים על זה בבלוג ) הפעם הגענו לשם באור יום כדי לראות באור את השכונה המיוחדת הזאת.

אז בניגוד לסיורים בלילה שהיו הומי אדם ולא היה מקום לזוז, דווקא הרעיון הזה היה מצוין, היינו דיי לבד בסמטאות הצרים של השכונה ביחד עם המקומיים

החוויה היתה שונה לגמרי וגם ראינו סוכות מיוחדות ולא הסוכות שכולנו קונים היום עם בד לבן ברשתות השיווק הגדולות, הסוכות שם בנויות מעץ כדי שיוכלו לישון שם במהלך כל החג כמו שצריך ולפני המסורת

ועוד קצת מהשכונה

לאחר שהלכנו קצת בסמטאות של השכונה, המשכנו הלאה לכיוון שוק מחנה יהודה,

טיול סוכות

השוק בבוקר שוקק ופעיל, דוכנים רבים פירות , ירקות , בשר וברור שגם ממתקים אז בשקט ובנחת עברנו בדוכנים קנינו מיץ פרות פרי

הרחנו מהרחות ונהנו מהצבעים

גם הצטלמנו קצת

אפילו מצאנו מקום עם “קשר משפחתי”

יייי

לסיכום

אז בניגוד לשאר הימים שטיילנו בטבע הפעם הטיול היה שונה ומיוחד, תמיד כיף להגיע ולטייל בירושלים אבל בשילוב של קצת מסורת וממתקים בשוק זה שילוב מנצח בשביל ילדים וגם בשבילי.
כמו בחשבון שנחלאות הינה שכונה דתית\חרדית ולכן צריך להגיע למקום לבושים בצניעות ולא להרעיש יותר מידי הרי בסוף הם גרים ושם לא היינו רוצים שיעשו אותו דבר גם במקום המגורים שלנו.

ערן – מועדון של מטיילים

אחרי שעשרות אלפי מטיילים כבר נהנים מההמלצות וטיפים שאנחנו וגם מטיילים רבים משתפים בקהילת הטיולים שלנו קהילת הטיולים והקמפינג של ישראל ובדף שלי בפייסבוק
החלטתי ללכת לצעד הבא וגם לעזור לכולנו המטיילים להוריד את עלויות של:

וגם על ההטבות השוות שאני מארגן במסגרת המועדון – הטבות ומבצעים
עד כה אלפי משפחות הצטרפו והן כבר חסכו מאות שקלים בסופ”ש ובכלל ביום יום

רשימת הטבות בכל הארץ

(Visited 537 times, 1 visits today)