סופ”ש גיבוש 2017 קבוצת כדורסל ברמת הגולן – ביה”ס שדה חרמון ומגוון טיולים מים ואופניים

שנה שניה ברצף , במסגרת קבוצת הכדורסל של הבן שלי לקראת סיום השנה סכמנו את השנה בסופ”ש קבוצתי מגבש ומהנה, לינה בביה”ס שדה חרמון בישוב שניר ושילוב עם טיולים מהנים -בארוחות ומשחקי כדורסל ורכיבה על אופניים

זאת שנה שניה ברציפות שאנחנו מקיימים את המסורת הזאת של סיכום שנה בסופ”ש קבוצתי
שנה שעברה ישנו באותו מקום וקיימנו טיולים אחרים:

השנה המשכנו במסורת, הפעם יצאנו אחרי סיום העונה מכיוון שהיה מדובר  גם פעילות אחרונה שלנו כקבוצה מכוון ששנה הבאה הקבוצה מערבבת ועזיבה של אחת המשפחות לשליחות בחו”ל כאשר הקבוצה מנתה 16 משפחות.

התחלנו את הבוקר בנסיעה ארוכה לכיוון הגולן, בתכנון היה להכנס למעיין מקסים בדפנה אבל הכניסה לאזור היתה חסומה ולכן נסענו לכיוון חורשת הנופלים בשאר ישוב (עוד מקום כדי לשמר את שמם של הנופלים באותו אסון).
נשארנו במקום מספר שעות וזאת כדי לאפשר לכל המשפחות שחלקם יצאו באיחור להצטרף

לאחר שכולם הגיעו ונהנו במים הקרירים של המקום התחלנו להתקפל לכיוון מקום הלינה בבית הספר שדה בשניר, אבל שניה לפני שנוסעים להתמקם במקום, עשינו גיחה הטנק הסורי ההפוך בבניאס. מדובר על טיול רגלי קצר מאוד, הכולל ירידה לכיוון הבניאס כדי לצפות בטנק הסורי וחזרה באותה דרך.

הדרך לשם מרהיבה
כשסיימנו את הטיולון וצפינו בקלעת נמרוד בשעות הדמדומים

נסענו ישר לבית ספר שדה ולטובת התארגנות של הילדים ( משחק כדורסל) וההורים (התחלת הכנת ארוחת הערב) .
בתכנון היה “על האש” במתחם במיועד לו בבית ספר השדה חרמון  ,כאשר מגרש הכדורסל צמוד לאותו מתחם.
כמו שציינתי את הערב סיימנו לתוך הלילה לאחר ארוחת ערב , קינוחים והרבה שעות כדורסל לילדים.

פרטים – בית ספר שדה חרמון
אתר אינטרנט – https://www.teva.org.il/hermon
איך מגיעים – בית ספר שדה חרמון

המקום הינו מיוחד , מדובר על מאין כפר נופש , אשר מחולקת ללא מעט בקתות . בין הבקתות יש משטחי דשא ומקומות ישיבה כדי להעביר זמן איכות קבוצתי.
בכל חדר יש מיטה זוגית ועוד 2 מיטות קומותיים ולכן החדשים יכולים להתאים גם למשפחות מרובות ילדים, כמו כן יש מקרר קטן וקומקום חשמלי.
במקום יש חדר אוכל בסיסית מאוד ופחות מומלצת אבל כן יש ביצים, גבינות ולחמים
במקום יש גם מועדון ( שלא יצא לנו לנצל אותו)  וכמו שציינתי גם מגרש כדורסל\כדורגל ומקום מסודר לעשות “על האש” עם שולחנות פיקניק ותאורה מתאימה.
כמו כן המקום מצוין עבור יציאה לטיולים באזור וגם מקום למשפחות דתיות להעביר את השבת

למחרת בבוקר קמנו לארוחת בוקר בסיסית ביותר במקום ולהתחלנו להתארגן ליציאה לכיוון בית הילל לטובת השכרת אופניים ממפגש האופניים הטריפ הצפוני במרכז בית הלל , כאשר התשלום נקבע מראש לפי משך הזמן שנשתמש באופניים.

פרטים – מפגש האופניים הטריפ הצפוני
אתר אינטרנט – http://www.hatrip.co.il/—-cdzq
הגעה למקום – הטריפ הצפוני מושב בית הלל (וויז)

מדובר על טיול אופניים משפחתי של כ 10 ק”מ כאשר המסלול הינו על הטיילת אשר קיימת בבית הילל, היא מתחילה מהמקום ומשם דרך השער הירוק ממשיכים מזרחה לכיוון צומת ה T, משם ניתן לפנות שמאלה ולרכוב עד לסיום השביל ( זה כ 3\4 ק”מ להערכתי) ותוך כדי הרכיבה נצלנו את המקומות המסודרים ונכנסו למים

לאחר משך זמן קצר וקניה של קרטיבים אצל הגזלן המקומי חזרנו לאופניים לכיוון דרום בשביל שהגענו ממנו, חתכנו את אותה צומת T והמשכנו עוד דרומה עוד כ-5 ק”מ וגם שם עשינו קצת עצירות, ולאחר כשעתיים\שלוש של רכיבה חזרנו חזרה למקום ממנו יצאנו עייפים אז מרוצים מהמסלול המקסים ומהגיחות למים לאורך המסלול

משם התחלנו נסיעה דרומה לכיוון המרכז אבל אי אפשר בלי לעצור לאכול באחת מהמסעדות המקומיות באזור הצפון

לסיכום:
תמיד חוויה לצאת לנופש עם קבוצה גדולה של חברים במיוחד שמדובר על קבוצה מגובשת של ילדים והורים שנמצאים ביחד מספר שנים לא קטן.
המקום מקסים ומיוחד במיוחד בתקופה שכל האזור ירוק ופורח לאחר הגשמים

ועוד משפט לסיכום, כאחד שמטייל הרבה בטבע, הטבע הוא שלנו. אם אנחנו לא נשמור עליו ועל הניקיון שלו אף אחד אחר לא יעשה זאת וככל שנראה לילדים שלנו כיצד שצריך להתנהג בטבע כך נגדל דור שונה מהדור הנוכחי .ולכן אודה שאתם יוצאים לטבע תצאו עם שקית זבל כדי לאסוף את הזבל שלכם ואם תראו זבל בדרך אל תתביישו להרים גם אותו גם כדי לנקות את הטבע וגם כדי לראות לילדים שלנו כי אפשר אחרת.

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

(Visited 409 times, 1 visits today)