חופשת קיץ 2017 – צרפת, יורודיסני – חלק 5

הנסיעה ליורודיסני בצרפת היתה הפתעה עבור עמית, הוא ידע שאנחנו נוסעים לצרפת אנחנו אמרנו לו כל הזמן שאנחנו נוסעים למסלולי טיול אתגריים והוא לא חשב לרגע שאנחנו נוסעים ליורודיסני וכך גם ההפתעה היתה יותר כפית.
לאור כך שהיו לנו יומיים מלאים ביורודיסני החלטנו מראש לחלק את הימים שביום הראשון נהיה בפארק היורודיסני וביום השני נלך ל Studio  וזה מה שקרה בסוף.

את הכרטיסים רכשתי באתר של היורודיסני שלהם כשבועיים מראש, קניתי כרטיס קומבו לשתי ימים כדי שנוכל להכנס לשתי הפארקים, כמו כן במסגרת הכרטיס שרכשתי קבלנו את כרטיסי ה FastPass ,מה שיסתבר בעתיד שיעזור לנו מאוד במסגרת ימי השיטוט בפארק.
לפני הכניסה למתקנים הלכנו לרכוש כרטיס PhotoPass שעלה 60 יורו , שכדי שנקבל את כל התמונות שנצולם בהם במהלך הימים ולא נצטרך לשלם 15 יורו עבור כל תמונה, כאשר הערכתי שנצטלם לא פחות מ-4 פעמים ולכן זה ישתלם בסוף (למרות שהמחיר לא כזה זול)
להלן התמונות שצולמו מרכבות ההרים שעשינו (אפילו נעה הצטרפה בחלק מהם)

יום 1 בצרפת – יום 10 בחופשה 13.7.17  (יום אחרון בהולנד ונסיעה לצרפת)
לאחר שבילינו את כל הבוקר בליידן התחלנו בנסיעה ארוכה לכיוון היורודיסני אחרי השעה 16:00.
הנסיעה ארכה כ 7 שעות עם עצירות רענון וארוחת ערב כי ידענו שנגיע ולא יהיה לנו מה לאכול במלון, כאשר בסביבות השעה 23:00 הגענו למלון
גם שהגענו למלון עמית לא קלט לאן הגיע (לזכותו יאמר שהמלון לא היה מצועצע ולא היו דמויות של דיסני ואו ציורים)
לאחר שפרקנו את כל המזוודות ועלינו לחדר החלטנו לספר לו איפה אנחנו נמצאים והוא היה בשוק.

יום 2 בצרפת – יום 11 בחופשה 14.7.17
אז למרות שהגענו אחרי יום ארוך של נסיעות ושהילדים ישנו רק כחצי שעה במהלך הנסיעה החלטנו שאנחנו לא מוותרים על ימים מלאים בפארק, ולכן שוב השכמה מוקדמת, בשעה 8:00 כבר היינו בחדר אוכל כי להתכונן לקראת פתיחת הפארק בשעה 10:00
אחד השירותים שהמלון שלנו מספק הינו הסעות לפארק כל 15 דקות מהמלון עצמו וכך השתמשנו בהסעה כדי להגיע מוקדם בבוקר למתחום היורודיסני.
לאחר שתי מעגלים של ביטחון והחלפת הכרטיסים שרכשתי מראש באינטרנט בכרטיסים מקומיים נכנסו למתחם, היורודיסני הינו ענק ומרהיב גם לא לילדים .
את היום הראשון התחלנו בפארק היורודיסני

הפארק עצמו עצום עם הרבה מתקנים מדהימים והקושי הינו לברור את המתקנים שמתאימים למשפחה וזה אתגר כי מצד שני יש את התורים המטורפים במתקנים היותר “שווים”, בחלק מהמתקנים היינו לפעמים בתוך של יותר משעה בשלב מסוים הילדים מתחילים לאבד את זה.

פגשנו כמה דמויות של דיסני

הספקנו מגוון של מתקנים עד שעות הצהריים המאוחרות, לאחר מכן נעה ושיר חזרו למלון באותה הסעה שהביאה אותנו ואני ועמית נשארו לבלות בבילוי של אב ובן ובעיקר במתקנים שמתאימים לגילאים שלנו 🙂

כשהגיעה השעה 17:00 אז נשארו לראות את התהלוכה היומית של שלל כוכבי הילדים

לאחר סיום התהלוכה המשכנו בעוד מספר מתקנים עד שנעה ושיר חזרו משנת היופי שלהן

ועוד קצת תמונות של מתקנים שביקרנו בהם

המשכנו לבלות במתקנים עד השעה 22:00 , כאשר בשעה זאת הלכנו לתפוס מקום על הרצפה להופעה המרכזית של הערב שהסתיימה בשעה 23:30.
ההופעה מרהיבה ומיוחדת מאוד

יום 3 בצרפת – יום 12 בחופשה 15.7.17
היום הגיעה תורו של פארק ה Studio אשר תכננו להקדיש לו כחצי יום

בפועל זה מה שקרה אבל זה היה היום היותר מוצלח, מכיוון שהמתקנים שיש ב Studio מתאימים יותר לילדים גדולים והאטרקציות ממש מגניבות, בחיים לא שמעתי את עמית צועק כל כך חזק מצחוק כאשר היינו באמצע לופ של אחת מרכבות ההרים המיוחדות שהיו שם

גם פה פגשנו דמויות של דיסני הפעם את ספיידרמן ,נכנסו למאחורי הקלעים של ארמגדון וצפינו בהתקפה של דארת’ ויידר

לצהריים נצלנו שוברי ארוחה של קבוצה של מוסלמיות שאתמול בערב בעת ההופעה ישבנו לפנינו ולפתע שאלו אותי האם אנחנו מעוניינים בכרטיסים לארוחות למחר, וזאת מכיוון שהן עזבו באותו יום את היורודיסני ולא היה להן מה לעשות עם זה. כמובן שהצענו להם תשלום על כך אבל הן לא היו מוכנות ובכך הרווחנו ארוחת צהריים יוקרתית יחסית במסעדה מדהימה בתוך ה Studio סה”כ המתנה שנתנו לנו היתה על סך 150 יורו

לאחר הארוחה המשכנו להנות במתקנים עד שעת אחר הצהריים

אחרי הצהריים נטשנו את הפארק לטובת קצת קניות באאוטלק הגדול שנמצא כ 10 דקות נסיעה משם. (רשום שיש שם פריימארק אבל הוא עדיין לא היה פתוח לצערנו, שחזרנו לארץ נודע לנו שהוא נפתח)
כמובן שנכנסנו לכל הרשתות המרכזיות, כולל FootLocker ובשעות הערב קצת לפני תחילת ההופעה ביורודיסני אני והילדים חזרנו שנית לראות את ההופעה

חזרנו עייפים אף מרוצים מיומיים מדהימים בפארק מדהים עם ילדים מדהימים…
עכשיו מתחילים לארוז פעם נוספת את כל הציוד לקראת היעד האחרון שלנו בחופשה המדהימה, חבל הארדניים בבלגיה בפוסט מספר 4

טיפים לגבי היורודיסני:
1. מומלץ מאוד לקנות כרטיסים מראש , יש כל מיני הנחות גם באתר של היורודיסני וגם בכל מיני אתרי גרופונים בצרפת
2. חשוב מאוד לקנות כרטיסים עם FastPass , הכרטיסים הללו הצילו אותנו מתורים ארוכים של מעל שעה וחסכנו לנו לפחות חצי יום בפארקים, במיוחד במתקנים היותר מענינים עבור הילדים
3. חשוב לתכנן מראש את המתקנים שאותם אתם רוצים לעשות כדי שתספיקו הכל, במיוחד אם אתם מגיעים רק ליום יומיים, אם יש לכם 4 ימים ומעלה אז זה כבר פחות לחוץ.
4. חשוב לתכנן מראש את השימוש ב FastPass וללכת למתקנים הללו על ההתחלה ולבחור את השעה הרלוונטית לכם ( אי אפשר לקחת כרטיסים ל FastPass לכמה מתקנים במקביל, לכן אחרי שסיימתם מתקן עם FastPass ,לכו ישר למתקן הבא הרלוונטי כדי לשמור לכם מקום, ובנתיים תהנו במתקנים אחרים .המתקנים שיש להם FastPass הם לא רבים.

מי שאוהב לקרוא את הפוסטים שלי והמידע שאני משתף:
1. המלצות לטיול לחו”ל
2. המלצות לציוד לטיולים
3. קופוני הנחה לאטרקציות וסיורים ברחבי העולם
4. מידע על חופשות ובככל
אתם מוזמנים להרשם לניוזלטר שלי ברישום מתחת, אני מבטיח לא לחפור

לסיכום
מומלץ לשלב את הביקור ביורודיסני בחופשה אבל אך ורק אם אין לכם בעיה לנהוג כמה שעות רצופות, הילדים היו בעננים

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

בתקופה האחרונה הקמנו גם קבוצות נוספות, מוזמנים להצטרף ולשתף עם חברים נוספים

משפחות וזוגות מטיילים ונהנים בחו”ל
סלובקיה פולין מטיילים ונהנים – הרי טטרה ,גן עדן הסלובקי,זאקפונה וקרקוב ועוד
בלגיה מטיילים ונהנים – בריסל,ברוז ארדניים והסביבה

(Visited 2,099 times, 1 visits today)

2 Comments

1. עשינו את אותה הפתעה לילד לבר מצווה עם שבוע דיסני ויוניברסל באורלנדו . טיול שלא ישכח