חד יומי ברמת הגולן – תצפית, מפל ועוד..

החלטנו להצפין לרמת הגולן בבוקר סגרירי והספקנו לבקר במספר נק’ מעניינות

אז אומנם עדיין אין שלג ברמת הגולן אבל זאת התקופה הטובה ביותר להגיע לצפון, הכל ירוק ויש זרימות בכל הנחלים והמפלים.
התחלנו בנסיעה הארוכה לעבר צומת צמח ומשם הגענו למשולש הגבולות ישראל,ירדן וסוריה ליד חמת גדר והצפנו ועליה בעליה התלולה לכיוון מבוא חמה וחנינו בתצפית המרשימה בשם מצפה השלום, בכל פעם שאנחנו באזור אנחנו לא מפספסים להגיע לשם כדי לצפות על הכנרת מהתצפית המרהיבה הזאת

מהתצפית המשכנו למפל עיט כאשר היה עם זרימה מים מרשימה בהחלט ועשינו את המסלול הרגלי במקום

מכאן נסענו לעבר חוות הטורבינות אשר הוקמו לטובת הפקת חשמל לתושבי האזור

ביקור שנתי בקופי ענן, בהר בנטל. בכל שנה אנחנו מגיעים למקום ובכל שנה הילדים נהנים לצפות בסביבה ולשחק במחילות במקום

אם אנחנו כבר באזור רמת הגולן חייבים להגיע לכפר מסעדה ואכול אצל נידאל ובשבילי קינוח בכנאפה בממתקי אבו זייד וילדים פיתה דרוזית

לסיכום :
אין כמו רמת הגולן אפילו בגיחה ליום אחד ונסיעה של מעל שעתיים לכל צד, תמיד אפשר למצוא פנינה אחרת באזור להנות ממנה וגם לחזור לאותם מקומות שוב ושוב העיקר לצאת ולטייל

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

(Visited 1,109 times, 1 visits today)