חופשת כריסמס דצמבר 2017– ברצלונה יום 4

ברצלונה חופשת כריסמס משולבת בבר מצווה יום מספר 4.
ברצלונה הינה בירת הספורט עם מגוון קניונים אז לאן מרבית הגברים אוהבים ללכת מצד אחד ? ומצד שני לאן מרבית הנשים אוהבות

חופשת כריסמס בברצלונה יום מספר 4

תקציר היום:
1. סיור באצטדיון קאמפ נואו
2. קניון ספלאו
3. קצת שוק לה בוקריה
4. קצת ספורט בחנות ביגוד ספורט

בבוקר יום ב’ ,יום מספר 4 בחופשה .

אז לאט לאט סיום החופשה מתקרב ובא , אבל עדיין יש לא מעט דברים שלא הספקנו אז הבוקר נתחיל בסימן כדורגל.
לאחר השכמה וארוחת בוקר נוספת בבית המלון הלכנו לכיוון רחוב הרמבלס כדי לתפוס מטרו לכיוון אצטדיון הקאמפ נואו

אצטדיון הקאמפ נואו

כתובת האצטדיון – Camp Nou, C. d’Aristides Maillol, 12, 08028
הגעה מהמלון –

הנסיעה לשם כללה הליכה ברגל, נסיעה במטרו L3 ולאחר יציאה בתחנה הרלוונטית עוד הליכה של מספר דקות לכיוון האצטדיון

לאחר שהקפנו כמעט את כל האצטדיון הגענו לשער הכניסה

חשוב לקחת בחשבון כמה דברים שמגיעים לסיור באצטדיון, חלקם ידעתי וחלקם לא:

1. במשחקי ליגה ואירופה – ביום של משחק אין סיור באצטדיון עצמו כלומר רק ביקור במוזיאון
2. במשחקים באירופה – גם יום לפני וגם ביום המשחק אין סיור באצטדיון כלומר רק ביקור במוזיאון

כמו כן, חשוב לדעת כי מחיר הכניסה לסיור זהה בשתי המקרים גם במידה ולא נכנסים לסיור עצמו, ממש לא אהבתי את זה שאני צריך לשלם סתם לא מעט כסף, אבל גם להכנס למוזיאון זאת חוויה ולכן קנינו כרטיסים כדי שנוכל  להיכנס ולהסתובב במוזיאון.
להלן קישור לרכישת הכרטיסים, כמובן שאפשר גם לקנות במקום כמו שאנחנו קנינו

שהגענו לכניסה לאצטדיון ראינו שגם אולם הכדורסל של ברצלונה נמצא צמוד, אפילו שמענו את הקבוצה מתאמנת אבל האולם היה סגור לקהל לצערנו הרב, בכלל קיווינו שיהיה בשבוע שלנו בברצלונה גם משחק של קבוצת הכדורסל שלהם אבל לצערנו הרב היה משחק רק ביום ה’ וזה היה כבר יותר מידי בשבילנו

זהו נכנסים למוזיאון עצמו לראות קצת היסטוריה ברצלוניית בזמן אמת

ואז נכנסו להיכל התהילה של קבוצת הכדורגל הגדולה מכולם ( אני בטוח מקומם פה מספר קוראים נגדי אבל זאת דעתי 🙂 )
ניתן להישאר במקום שעות על גבי שעות, המקום מתחיל מהיסטוריה רחוקה, אם אני לא טועה תחילת המאה ה 20, כולל נעלי כדורגל מוזרים ממש כמו סמרטוטים וכדורגל מיוחד.
בהמשך קצת תמונות מההיסטוריה

כריסמס בברצלונה כריסמס בברצלונה כריסמס בברצלונה

לאחר מכן הגענו לאזור מלא מסכים LCD גדולים עם סרטונים מכל התקופות שאנחנו כצופים יכולים בלחיצת כפתור לשנות לסרטון שאנחנו רוצים לראות

כריסמס בברצלונה

ואז הגענו לאזור הגביעים, היו שם עשרות אם לא מאות גביעים ולקח לנו קצת זמן אבל בסוף הבנו שלא הכל הגיע מהכדורגל אלא יש שם גביעים של סוגי ספורט משונים ומשונים לדוגמא: גלגיליות ועוד…
להלן קצת מגביעי הכדורגל

ועוד קצת גביעי כדורסל

כריסמס בברצלונה כריסמס בברצלונה כריסמס בברצלונה

מסתבר שסקוטי פיפן כוכב שיקגו בולס לשעבר אפילו שיחק קצת בברצלונה, כנראה בשנה של השביתה

כמובן במקום יש גם פינה מיוחדת עבור מסי

ומסך ענק עם סרטון מיוחד לפי העשורים של ברצלונה

למרות שלא היה סיור בתוך האצטדיון עדיין יכולנו לצאת ולשבת ביציע באצטדיון, הפעם מהצד השני ממנו צפינו במשחק הכדורגל יומיים לפני.
אז זה מה שעשינו והתיישבנו ביציע כדי לראות את האצטדיון ריק בשיא תפארתו וקצת הצטלמנו וכמובן שניסינו להינות מהחוויה

אי אפשר בלי גביעי אליפות נוספים

במקום יש גם חנות יחסית גדולה עם אביזרים של ברצלונה במחירים לא כל כך שפויים, אבל החנות מסודרת יפה מאוד

זהו ביי ביי לאצטדיון, אמור היה להיות המפגש האחרון שלנו איתו לחופשה אבל מחר תהיה לעמית הפתעה שקשורה לאצטדיון  …. נדבר על זה בהמשך.
כעת התחיל קצת לחץ גם מהבית לעשות קצת קניות וזאת למרות שזה טיול גברים ולא טיול שופינג, אז ניסיתי לברר לאיזה קניון מומלץ לנסוע במטרה שנגיע לחנויות של הרשתות שאנחנו מכירים מהחופשות האחרונות שלנו בחול . כמו כן נוכחתי לדעת כי קניון ספלאו נמצא בקירבת מקום ( כך לפחות חשבנו ). אז יצאנו לדרך ….

קניון ספלאו

כתובת הקניון ספלאו –  Splau, Av. del Baix Llobregat, s/n, 08940 Cornellà de Llobregat
איך מגיעים מאצטדיון – https://goo.gl/maps/GzjzdpzqcLB2

מדובר על דרך לא קלה, כולל הליכה לכיוון תחנת האוטובוס, נסיעה של לא מעט תחנות לפני ההוראות ועוד הליכה של כ 1.4 ק”מ ברגל כדי להגיע לקניון סה”כ 35-40 דקות , כמובן שאפשר להגיע עם מונית למקום או לסיור קניות מסודר של אחת מחברות הטיולים במקום הכולל הסעה עד לקניון אבל זה יהיה בעלות יחסית גבוהה
הדרך לא הכי סימפטית אבל לא מסוכנת, עוברים ליד מוסכים וכל מיני מפעלים קטנים עד אשר רואים את האצטדיון של אספניול ( אם אני לא טועה ) ואז מצד שמאל רואים את הקניון שנחשב אחד מהגדולים בברצלונה

אנחנו התחלנו לשוטט בקניון תוך כדי חיפוש מספר חנויות ספציפיות: פריימארק , Foot Locker ועוד חנויות של בגדי ונעלי ספורט.
חשוב לציין שהקניון עצמו מקושט מאוד כהכנה לכריסמס

אז כמובן שגם מצאנו את חנות פריימארק, לומר את האמת התאכזבתי מכיוון שהחנות יחסית עלובה שם, ולא מצאתי בכלל בגדים לילדי שהם כבר יחסית גדולים , רוב המידות היו לילדים קטנים יותר.

עמית מצא נעלי נייק אייר ג’ורדן במחיר מוזל מאוד באחד מחנויות הספורט, לאחר שעברנו בערך את כל חניות הספורט והנעליים בקניון 🙂
לאחר סיבוב הקניות שעשינו במקום ( לא באמת קנינו הרבה ) המשכנו לכיוון הסופר המקומי כדי לסחוט מיץ תפוזים טרי עם מתקן יעודי במקום

לאחר שנהנו בזמן האיכות ובקניות אנחנו נתחיל לחזור לאחור באותה דרך ממנה הגענו ומשם ניקח מטרו לכיוון רחוב הרמבלס

כתובת רחוב הרמלבס – רמבלס  🙂
כיצד מגיעים מהקניון – https://goo.gl/maps/EmotVfX4gcF2

משם הלכנו ישר לחדר להפטר מכל השקיות של הקניות ומיד הלכנו לשוק לה בוקריה כדי לחוות קצת מהאוירה וזאת למרות שבעלי הדוכנים כבר התחילו לסגור את הדוכנים. עדיין חוויה מיוחדת להסתובב שם, קצת תמונות מהבשר השוק

תמונות מהפירות ומיצים

וכמובן אי אפשר בלי גאולת הכותרת של השוק והוא השוקולד ….

ממתקים

פיצוחים

מאכלי ים ודגים

עשינו גם עצירה קטנה לבירה וקולה

חנות ספורט ענקית

אתמול חבר סיפר לי שיש ברחוב המקביל לרמבלס חנות ספורט של 3\4 קומות (כל קומה מותג אחר) של בגדי ספורט ובקומה של נייק יש תערוכה של נעלי אייר ג’ורדן , טוב אז כאוהד מושבע של “האלוהים” מעולם הכדורסל לשם כמובן שהיינו צריכים ללכת , זה היה במסווה של לתת לעמית לבוא לראות את התצוגה.

החנות נמצאת ברחוב – Avinguda del Portal de
אז לאחר שעברנו את כמעט כל הקומות וראינו בגדים ונעלים יפות ולרוב ממש לא זולות, הגענו לקומה של בגדי נייק ואזור מיוחד של  מייקל ג’ורדן

כמובן שלא יצאנו בלי “קנס” בחנות בגין חולצה או מכנסיים של המותג מייקל ג’ורדן, כמעט התפתתי לקנות גם לעצמי, אבל נזכרתי שעוד חודשיים אנחנו טסים לסקי פולין ולכן אני אקנה שם כנראה ביותר זול.
לאחר שהתענגנו קצת עלינו לקומה הבאה, שם עמית מצא מתחם מעניין של שער ומקרן שמקרין משחק מהתקרה ומאתגר את הילדים שמנסים לשחק שם, הפעם זה היה כדורגל 🙁

היום מתחיל לאט לאט להסתיים, אבל אנחנו עדיין היינו רעבים. התחלנו לחזור לכיוון המלון ובדרך ראינו פיצריה שנראת לנו סבבה, פלוס כיתובים בעברית שהפיצריה מאוד מומלצת אז הלכנו על זה ולא הצטערנו

זה הזמן להודיע על סיום יום מספר 4 ולחזור למלון.
מחר יום מיוחד במיוחד עבור עמית שלא יודע שמחכה לא הפתעה לא קטנה

לסיכום

יום יחסית קליל, ובילוי לא קצר בקניון בחנויות בגדי הספורט ונעלי הכדורסל, כמובן שאי אפשר לשכוח את המוזיאון המרשים שסיירנו בו היום. אני ממליץ להמתין לפוסט של מחר כדי לראות מה מתוכנן למחר …..

להלן קישורים לחלקי החופשה הנוספים שלנו

1. חופשה בברצלונה יום 1 – נחיתה, הר היהודים, מזרקות בכיכר אספניה וקפה NBA
2. חופשה בברצלונה יום 2 – פארק גואל , משחק כדורגל , סגרדה פמיליה ושווקי כריסמס
3. חופשה בברצלונה יום 3 – קשת הניצחון , פארק הסיטדרלה , נמל וביקור בכנסיות
4. חופשה בברצלונה יום 4 – מוזיאון כדורגל ברצלונה , קניון ספלאו , שוק לה בוקרייה
5. חופשה בברצלונה יום 5 – סגרדה פמיליה הפעם מבפנים , טיול מעגלי באזור הרובע הגוטי ומשחק ליגת אלופות
6. חופשה בברצלונה יום 6 ואחרון – סיום החופשה ותחילת מחשבה על החופשה הבא

בפוסטים הבאים אני לקחתי נושאים ואיחדתי אותם לפוסט יחודיים:

7. חופשה בברצלונה – טיפים
8. חופשה בברצלונה – שווקי כריסמס
9. חופשה בברצלונה – קניות
10. חופשה בברצלונה – סובב ספורט

מעוניינים לקבל המלצות וטיפים לטיולים ?

רוצים לדעת למה זה מומלץ, הכל בקישור הבא – https://traveling-with-eran.com/why-do-we-need-newsletter
אתם מוזמנים להירשם בטופס הבא

מי שנהנה מקריאה של הפוסט ורוצה לשמוע על עוד טיולים בארץ ובחול וסופ”ש של קמפינגים בארץ מוזמן ללחוץ על “Like” בדף הפייסבוק שלי, מטיילים עם ערן

בתקופה האחרונה הקמנו גם קבוצות נוספות, מוזמנים להצטרף ולשתף עם חברים נוספים

משפחות וזוגות מטיילים ונהנים בחו”ל
סלובקיה פולין מטיילים ונהנים – הרי טטרה ,גן עדן הסלובקי,זאקפונה וקרקוב ועוד
בלגיה מטיילים ונהנים – בריסל,ברוז ארדניים והסביבה

(Visited 781 times, 1 visits today)